Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009

Δανεικό Ταξίδι

Μια ανάρτηση που τη χρωστάω στον Τάσο, που με τις φωτογραφίες που τράβηξε στα Κανάρια Νησιά και στην Ισπανία με ταξίδεψε -έστω και δανεικά! Όχι μόνο με τις φωτογραφίες αλλά και με τη μουσική που έφερε απο εκεί!!

Με την ελπίδα -το συντομότερο δυνατό- να πιούμε ένα μπουκάλι ρούμι σε μια ακτή που να βλέπει Ατλαντικό Ωκεανό... Γιο-χο-χο!!!
Κανάρια:





Ισπανία:





Όσο για την παρακάτω φωτογραφία, την άφησα τελευταία γιατί -χρωματικά και μετά συνειρμικά- μου θύμισε τη σαν-όνειρο-σκηνή απ' το Βαλς με τον Μπασίρ...


11 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Τελεια τέλεια !!
Κι εγώ θέλωωωωωωωω
Λατρεύω το χρώμα της θάλασσας και τον ήχο της.
Θα ήθελα να ήμουν εκεί τώρα : ))))

Υ.γ ναι σε εκείνη την φωτό ειμαι εγώ : )

Appelsinpigen είπε...

Ο Τασος με ειχε κανει να λυσσαξω απο ζηλια...

μιλαμε για πανεμορφα μερη, εντελως διαφορετικα απ οτι εχουμε συνηθισει!

ηφαιστειογενη εδαφη, πανεμορφες απεραντες θαλασσες...

θα περιμενω στοϊκα το Erasmus για να κανω κι εγω ταξιδακια :) :) :)

Appelsinpigen είπε...

αα οσο για τη φωτογραφια, σου ειπα, εγινε φοντο ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΜΑΚΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

λιμανάκι είπε...

Όμορφο τα ταξίδι σου...

Μου έχει λείψει να είμαι κάπου όμορφα,διαφορετικα

Πολύ ΄καλή σου μέρα!

R@miAnNa είπε...

υπεροχες φωτο!!εχεις βραβειο απο μενα!!περνα απο το Blog μου!!

Sunshine είπε...

Τέλεια μέρη! Και οι φωτογραφίες σαν να είναι βγαλμένες από κάποιο άλλο πλανίτη!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Νιώθω πως την πιο όμορφη φύλαξες.

Τα πιο μεγάλα μου ταξίδια θα τα άλλαζα ευχαρίστως με ένα και μόνο βάλς κάπου μέσα στο όνειρο…

Κι ας λίγοι κατανοήσουν την απόφαση μου…

Appelsinpigen είπε...

---Σκρουτζάκο, μέρες μετράμε...

ή καλύτερα, δεν τολμώ να τις μετρήσω μη μου φανουν πολλές...

ευχομαι το συντομοτερο δυνατο να μπορεσεις κι εσυ να πας σ ενα τετοιο μερος!!!

---λιμανάκι,

όλοι διακοπές ζητάμε!
ευτυχώς που ο καιρός είναι λίγο αναποφάσιστος, γιατι η ανυποφορη ζέστη μόνο θάλασσα μου υπαγορεύει...

πολλα φιλιά!!

Appelsinpigen είπε...

R@miAnNa μου,

θα περάσω όταν βρω χρόνο...

όσο για μένα, επειδή δεν ξέρω αν μπορώ να απονείμω βραβεία, μπορω σε επόμενη ανάρτηση να αναφέρω ποια blog ξεχωριζω, διαβαζω και για ποιο λόγο... :)

καλό σου απόγευμα!!!!
και σ ευχαριστώωωωω

Appelsinpigen είπε...

---Κατερινακι...

ανυπομονω να ερθει ο καιρος να πιασουμε τις παραλίες...

εδω που τα λεμε, δεν εμειναν και τοοοοσο πολλες μέρες!

---Ήχε,

ελπίζω να δεις την ταινία όταν βρεις χρόνο...

καλο απόγευμα...