Σάββατο, Ιουνίου 20, 2009

Έντεκα

Παραπατάω και μπαίνω μέσα.
Στη βάση μου.
Σπίτι μου.
Γαμάτο σπίτι.
Δε θα μπορούσε να 'ναι καλύτερο.
Κλωτσάω την πόρτα να κλείσει.
Της φέρομαι βίαια, το παραδέχομαι, αλλά φταίει το αλκοόλ.

Πιάνω τη μυρωδιά απ τη λαδομπογιά στον αέρα.
Καιρό που έχω να πιάσω πινέλο!
Δεν πειράζει, όμως.
Κοιμίζω την έμπνευση μου για ένα καλύτερο αύριο.

Τα φώτα χορεύουν.
Η εικόνα στα μάτια μου μου θυμίζει την κάμερά μου,όταν το διάφραγμα μένει ανοιχτό.
ανοιχτό να πληγώνει το εικονικό φιλμ.

κοιτάω την πάρτη μου στον καθρέφτη.

καλός είμαι.

λίγο ζαλισμένος.
λίγο κάφρος.
πολλή αλητεία απόψε.

όπου να 'ναι ξημερώνει.

ανοίγω υπολογιστή.
για τη μουσική.
κατά τα άλλα δε χαμπαριάζω και πολύ.

βάζω Γιάννη να παίζει -Αγγελάκα για τους μη μυημένους-
μεγάλη μορφή ο Γιάννης.
και οι Τρύπες.
τα Κρίνα με πλήγωσαν τελευταία.

ξαπλώνω στο πάτωμα - για αλλαγή
κρύο και δροσερό

ανοίγω λίγο το παράθυρο να μου κάνει παρέα η φασαρία της πόλης λίγο πριν κοιμηθεί

ετσι ξάπλα βλέπω και τον ουρανό
ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα τέτοια θέα

ωραίος ουρανός
καθαρός
καθάριος
σχεδόν διαμαντένιος
σαν προβλήτα.
ή μάλλον φταίει το 11%vol.

ουφ.
φου.

στρίβω τσιγάρο.
μεχρι να το τελειώσω θα χει γίνει πρωινό.
δεν έχει και σημασία.
πια.

αύριο θα ξυπνήσω στο πάτωμα.
και θα είμαι πάλι εγώ.



Yeah o yeah you seen me walk
On burning bridges
Yeah o yeah you seen me fall
In love with witches
And you know my brain is held
Inside by stitches
Yet you know I did survive
All of your lovely sieges

And you know that I'll pick up
Every time you call
Just to thank you one more time
Alcohol
And you know that I'll survive
Every time you come
Just to thank you one more time
For everything you've done

Alcohol
Alcohol

And I'm sorry some of us
Given you bad name
yeah o yeah, cause without you
Nothing is the same
Yeah o yeah i miss you so
Every time we break up
Just to hit a higher note
Every time we make up

Who's crawlin' up my spine - alcohol
I've been waiting long long time - alcohol
Now you teach me how to rhyme - alcohol
Just don't stab me in the back with cartisol

Now we reunite - alcohol
And forever be divine - alcohol
Screw a light bulb in my head - alcohol
may that ceremony be happy or sad...

11 σχόλια:

Εφη είπε...

μην πινεις αφου σε χαλαει την διαθεση. σημερα ειναι αλλη μερα και σου ευχομαι να την περασεις πολυ ομορφα.
καλημερα και καλο σ/κ.

Appelsinpigen είπε...

Καλώς την Έφη!

Μα η αίσθηση που περιγράφω δεν είναι η δική μου!!Είναι υποθετική!

Καλή μέρα!!
Θα ειναι ενα ακομη Σ/Κ με διαβασμα, αλλα τι να κανουμε, περα απο υπομονή.........

Poet είπε...

Σαν πολύ συμβατικά μου ακούγονται όλα αυτά. Σ/Κ με διάβασμα, υπομονή και, ιδίως, υποθετική αίσθηση.

Με την άδειά σου, ξωτικό, την αλήθεια τώρα (για όσους αντέχουν το ποτό). Τα ξωτικά αποτελούνται από καθαρό αλκοόλ (οι ποιητές από 90% αλκοόλ και διάφορες προσμίξεις). Γι' αυτό όλοι οι άλλοι (εκτός από τους ποιητές)τα βλέπουν μόνον όταν πιουν πολύ. Είναι ένα είδος μύησης στον κόσμο τους.

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Einai idi mia kainourgia mera...

Σταλαγματιά είπε...

Εξομολόγηση;
Ή παραδοχή μιας κατάστασης;
Όπως και να χει η μέρα θα ξημερώσει ξανά !

zekia είπε...

δεν ξέρω αν με παροτρύνεις στον αλκοολισμό αλλά γουστάρω πολύ τις στιγμές που περιγράφεις... είναι φορές που θέλουμε να χαθούμε απο παντού, ακόμα και απο τον εαυτό μας

Appelsinpigen είπε...

Μμμμ...
Ποιητή,

όντως. υποθετική αίσθηση δεν είναι.
τα υπόλοιπα συμβατικά όμως ισχύουν.
τι να πεις...
αν δε συμβαινουν κι αυτα, η αιωνιότητα δεν περνάει με τίποτε... :)

Σχετικά με τα υπόλοιπα που λες, η επόμενη ανάρτηση θα είναι αφιερωμενη σε σένα, με την ελπίδα να μπορέσεις να μου απαντήσεις, μια κι εγώ δεν είμαι Ποιητής, είμαι ξωτικό και δεν τα ξέρω αυτά....

Appelsinpigen είπε...

άλλη μια όμορφη μέρα Πέτρο!!!

σημερα δεν εχει αλκοολ...
ουτε ειμαι ξαπλα στο πατωμα...

Appelsinpigen είπε...

Αναστασία μου,

ειναι μικρές εξομολογήσεις!
με ταμπέλα "λέξεις"...

ολες οι μερες ειναι διαφορετικές,
οπως και να χει.... :)

Appelsinpigen είπε...

zekia,

λίγο αλκοολ χρειάζεται κατά διαστήματα...

οσο για το χασιμο που λες, συμβαινει τελευταια, βγαινω απ τον εαυτο μου και ξαναμπαινω σ αυτον...

οι gogol bordello τα λενε καλυτερα απο μενα... :)
τυχεροι αυτοι που θα βρεθουν στη συναυλία τους στο Rockwave... :)

λιμανάκι είπε...

Άυριο θα είσαι πάλι εσύ σε μια καινούργια μέρα γεμάτη δυνατότητες

Ναι..δεν βλάπτει λίγο αλκοόλ που και που

;)