Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2018

Unconditional

ʌnkənˈdɪʃ(ə)n(ə)l/
adjective
not subject to any conditions.

---

Ο χειρότερος μήνας της ζωής μου ήταν ο Μάρτης του 2018.

---

Μη χρησιμοποιείς αόριστο χρόνο γιατί ο μήνας δεν έχει βγει ακόμη και η ώρα που του ακούει μπορεί να μην είναι κούφια. Τι δυσειδαιμονίες είναι αυτές, κούφιες ώρες, είμεθα και επιστήμονες.

---

Ο χειρότερος μήνας της ζωής μου είναι αυτός, ο Μάρτης του 2018, λοιπόν.
Αλλά κατάλαβα ότι αγαπιέμαι unconditionally. Το οποίο είναι καλό.
Πώς το λέμε στα ελληνικά αυτό? Ποια είναι η σωστή λέξη? Άνευ όρων? Απόλυτα? Ανιδιοτελώς?

---

(Γιατί το ελληνικό ερωτηματικό δε μου άρεσε ποτέ και προτιμώ το αγγλικό από παιδί?)

---

Ο χειρότερος μήνας της ζωής μου ήταν ο Μάρτης του 2018.
Αλλά το Μάρτη του 2018 πέρασα ένα από τα καλύτερα βράδια της ζωής μου. Πώς γίνεται αυτό? Γίνεται, γίνεται!

---

Ίσως τελικά ο Μάρτης να μην ήταν και τόσο άσχημος. Η ομορφιά βρίσκεται στις αντιθέσεις.

---

Κι όσο άσχημος και να είναι ο πόνος, ακόμη κι αν δυσκολεύεσαι να περπατήσεις, ακόμη κι αν σου λένε ότι δε θα μπορέσεις να ξαναχορέψεις, να κατέβεις σε διαγωνισμούς, να επανέλθεις πλήρως εν πάσει περιπτώσει, η θέα της Ακρόπολης μετά από πέντε δέκα καραφάκια τσίπουρο, η θάλασσα που ζεσταίνεται από τον ήλιο, ένας ξέφρενος και ταυτόχρονα επώδυνος χορός, μια ομαδική αγκαλιά με Φίλους, απαλύνουν κάπως τον πόνο και την πικρία.

---

Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα. Μπορεί να καταφέρω να επανέλθω κιόλας. Ποιος ξέρει. Θα τα καταφέρω.

---

υ.γ. πόσο ωραία η Αθήνα. πόσο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: